• DALEKO JEST BLISKO - spotkanie z redaktorem Krzysztofem Błażycą

    DALEKO JEST BLISKO - spotkanie z redaktorem Krzysztofem Błażycą

  • Oferta muzealna na luty

    Oferta muzealna na luty

  • KARNAWAŁOWE SZALEŃSTWO - relacja

    KARNAWAŁOWE SZALEŃSTWO - relacja

  • WYNIKI KONKURSU NA LALKĘ SZMACIANKĘ

    WYNIKI KONKURSU NA LALKĘ SZMACIANKĘ

  • FERIE W MUZEUM!

    FERIE W MUZEUM!

  • KONSULTACJE DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW

    KONSULTACJE DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW

KONKURSY PLASTYCZNE DLA MIESZKAŃCÓW ŻOR
 

Konkurs plastyczny 
„Żory w rysunku i grafice”
 
Konkurs będzie okazją do wykazania się talentem i oryginalnym, spojrzeniem na miasto.
Biorąc udział w konkursie będzie można pokazać własny, indywidualny obraz miasta.
Zwycięskie prace stanowić będą materiał promocyjny Muzeum i miasta. 
Rysunki i grafiki wykorzystane zostaną na potrzeby kreacji wizerunkowych promujących miasto. 
Na ich bazie powstaną m.in.: artystyczne pocztówki, kolorowanki dla dzieci i dorosłych, 
kalendarze, kubki,  i koszulki itd.
 
Czekamy na Twoje realizacje do 7 grudnia 2015 r. 
 
Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane, 
obok prac artystów grafików i malarzy, na wspólnej wystawie.
  

 
Konkurs plastyczny
Jak wygląda banda Muzeonika?
 
Muzeum Miejskie w Żorach zaprasza do udziału w konkursie plastycznym „Jak wygląda banda Muzeonika”.
Konkurs będzie okazją do wykazania się talentem i pomysłowością w kreowaniu postaci rysunkowych.
Zwycięskie postacie stanowić będą materiał promocyjny Muzeum do produkcji krótkich filmów animowanych 
oraz będą materiałem wyjściowym, bazą, do zaprojektowania muzealnych wydawnictw dla dzieci. 
Postaci staną się bohaterami przygód w muzeum.

Konkurs Muzeonika na skróty, czyli o co chodzi...
  1. Wymyśl postać jak z kreskówki, bajki, filmu...
  2. Niech to będzie postać wzorowana na jakimś zwierzątku - hipopotamie, hienie, myszce lub na przykład kondorze...
  3. Niech to będzie zwierzątko zamieszkujące jeden z pięciu kontynentów - Afrykę, Azję, Australię, Amerykę Północną bądź Amerykę Południową.
  4. Możesz stworzyć jedną postać, bądź pięć - dla każdego kontynentu jedną.
  5. Daj postaci atrybut, czyli przedmiot charakterystyczny, wskazujący na miejsce pochodzenia - np. meksykańskie sombreo, buddyjski młynek modlitewny, czy australijski bumerang.
  6. Niech to będzie postać, która ma charakterek (jak król Julian w Madagaskarze) - na przykład hipopotam jest powolnym nudziarzem, który wszystkich zamęcza gadaniem.
  7. Nie zapomnij nadać postaci imienia - na przykład "hipopotam Hipolit".
 
Czekamy na Twoje realizacje do 7 grudnia 2015 r.

REGULAMIN KONKURSU DO POBRANIA


Muzeum bez tajemnic

BIP Żory Wszelkie prawa zastrzeżone muzeum żory / 2009